پنجره عقبی

پنجره عقبی

kqt_k2.jpg

پنجره پشتی یا پنجره عقبی (به انگلیسی: Rear Window) فیلمی سینمایی در ژانر معمایی و دلهره‌آور به کارگردانی آلفرد هیچکاک محصول سال ???? است. این فیلم در ایران بر اساس ترجمه‌ی عنوان فرانسوی فیلم با نام پنجره رو به حیاط نمایش داده شد. بسیاری از منتقدان این فیلم را از بهترین فیلم‌های هیچکاک و بهترین فیلم‌های دلهره‌آور تاریخ سینما می‌دانند.

پنجره پشتی در سایت بانک اینترنتی اطلاعات فیلم‌ها از سرگیجه، دیگر فیلم مشهور هیچکاک یک نمره بالاتر دارد و با این که امتیازش با فیلم روانی مساوی است، در فهرست ??? فیلم برتر تاریخ سینما از روانی هم برتر است و در این سایت به عنوان برترین فیلم آلفرد هیچکاک شناخته می‌شود.

داستان فیلم :

تمامی نماهای این فیلم از درون یک اتاق گرفته شده که پنجره‌ای رو به چند آپارتمان دارد. یک عکاس خبری (جیمز استوارت) که با پای شکسته مجبور است در یک صندلی چرخدار باقی بماند از روی بیکاری به تماشای حرکات همسایه‌های آن طرف حیاط آپارتمانی که در گیتیچویلج دارد مشغول می‌شود. مشاهداتش باعث می‌شود که به یکی از همسایه‌ها (ریموند بر) شک ببرد، این مرد همسرش را کشته‌  است، ولی عکاس نمی‌تواند از این بابت دوست دختر خود (گریس کلی) و دوست کارآگاهش وندل کوری را قانع کند.

فروش سانروف دست دوم و انواع آن

امروزه بسیاری از افراد به دنبال فروش سانروف دست دوم هستند تا آن را روی ماشین خود نصب کنند. در واقع باید بدانید بسیاری از ماشین ها دارای سانروف نمی باشند ولی شما می توانید آنها را روی ماشین خود نصب کنید و از ویژگی های آن بهره مند شوید. شما اگر می خواهید سانروف را روی ماشین خود نصب کنید باید بدانید که آن هم انواع مختلفی دارد و برای نصب آنها باید با انواع متفاوتی که دارند آشنایی لازم را به دست آورید. به عنوان مثال شما می توانید به دنبال فروش سانروف استوک و یا ... باشید که هر یک از آنها بر اساس ویژگی های متنوعی که دارند روی ماشین هم بر اساس آن ویژگی ها باید نصب شوند.

آشنایی با فروش سانروف دست دوم و انواع آن :

 سانروف یک قطعه متحرکی می باشد که آن را روی سقف ماشین تعبیه کرده اند، هدف اصلی از نصب آن جذب کردن نور و وارد شدن جریان هوا به درون کابین می باشد. برای فروش سانروف دست دوم شما باید به دنبال یکی از نمونه های آن باشید که شیشه آن با شیشه ماشین یک جنس داشته باشند، در این صورت زیبایی بیشتری خواهند داشت. شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید و همچنین هوای مورد نیاز را هم برای سرنشینان تامین می نمایید. نحوه عملکرد و کنترل آنها به دو صورت الکترونیکی و دستی می باشد.

utz4_x1.jpg

فروش سانروف دست دوم

در نوع اول باید سرنشین برای باز و بسته کردن آن از دست خود کمک بگیرد، ولی در نوع دوم به صورت الکترونیکی می تواند آن را باز و بسته کند. شما زمانی که می خواهید اقدام به خرید و فروش سانروف دست دوم نمایید باید به نوع آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. برخی از مهمترین مدل های سانروف مانند فروش سانروف استوک عبارت می باشد از :

1. سانروف داخلی :

به طور معمول در بسیاری از خودروها از سانروف هایی که داخلی هستند استفاده بسیار زیادی می شود. در این مدل از فروش سانروف دست دوم شما باید بدانید که پنل ها وارد سقف می شوند اما فضای آنها به هیچ عنوان کاهش پیدا نمی کند، چرا که آنها نیاز به سقف ضخیم تری دارند. در گذشته قسمت متحرک آن را با جنس بدنه هماهنگ می ساختند، به عنوان مثال اگر بدنه فلزی بود رنگ سانروف را هم به رنگ فلز در می آورند. اما اکنون با گذشت زمان دیگر پنل های فلزی کاربرد زیادی ندارند و جای خود را به صفحه هایی که شیشه ای هستند داده اند.

2. سانروف اسپویلر :

افرادی که فروش سانروف دست دوم را بر عهده دارند به طور معمول این نوع از سانروف را به خودروهایی که اندازه کوچک تری دارند پیشنهاد خواهند داد. جنس آنها از شیشه می باشد و حرکت آنها هم به وسیله موتورهای الکتریکی انجام می شود که در دو زاویه حرکت دارند یکی از آنها عقب و دیگری هم به جلو می باشد. برای نصب این نوع سانروف به زمان بیشتری نیاز است تا دکمه الکتریکی آن را هم در خودرو تعبیه کنند. در واقع باید بدانید بسیار یاز افرادی که خودروی کوچکی مانند 206 دارند می توانند از این مدل سانروف استفاده کنند.

فروش سانروف دست دوم

3. سانروف پاپ آپ :

از دیگر انواع سانروف که شما می توانید زمان فروش سانروف دست دوم آن را خریداری کنید این نوع می باشد. این سانروف دستی می باشد و شما به راحتی می توانید آن را از سقف جدا کنید، بسیاری از افرادی که نصب این سانروف ها را بر عهده دارند، آنها را به صورت زاویه دار نصب می کنند. شما برای نصب این سانروف ها می توانید به افرادی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید تا به بهترین نحو ممکن سانروف مورد نظر خود را نصب نمایند، آنها به خوبی با شیوه نصب آشنایی دارند و به همین دلیل بدون هیچ اشکال و ایرادی آنها را در مناسب ترین قسمت سقف ماشین نصب می کنند.

4. سانروف جمع شونده :

از دیگر انواع سانروف هایی که شما می توانید هنگام فروش سانروف دست دوم آنها را خریداری کنید نوع جمع شونده آن می باشد. به طور معمول جنس آن از برزنت است و شما می توانید آنها را روی سقف خود نصب کنید شیوه نصب آنها به گونه ای می باشد که از قسمت شیشه جلویی ماشین تا انتها این برزنت ادامه دارند و به صورت الکترونیکی باز و بسته می شود. نصب این شیشه ها هم زمان زیادی می برد و به همین دلیل شما باید برای نصب آنها به افرادی که تخصص بیشتری دارند مراجعه کنید. این دسته از افراد از آنجایی که تخصص زیادی دارند در کمترین زمان می توانند سانروف را نصب کنند.  قابلیت جمع شوندگی سانروف ها بسیار عالی می باشد و در کمترین زمان می توانید آنها را باز و بسته کنید به طور معمول رنگ برزنت سانروف مشکی می باشد، ولی البته شما می توانید بر اساس نوع ماشین خود یکی از رنگ های دیگر آن را خریداری کنید.

فروش سانروف دست دوم

5. سانروف جداشونده :

 در این مدل از فروش سانروف دست دوم پنل آنها به طور کامل از جای کنده می شود و به نوعی باید بدانید که خودرو در این حالت کانورتیبل می باشد. البته که باید بدانید استفاده از این نوع سقف بیشتر در ماشین هایی به کار می رود که بسیار لوکس هستند، و در ماشین های دیگر هم می توانید آنها را نصب کنید. البته که باید برای خرید آنها باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. بسیاری از افرادی که مایل هستند سانروف های لوکس و زیبایی را روی ماشین خود نصب کنند می توانند این مدل را خریداری کنند.

6. سانروف چشم انداز :

برای فروش سانروف دست دوم جدید و به روز می توانید این مدل را انتخاب کنید شما می توانید به صورت تک شیشه با چند تکه روی سقف نصب کنید. یکی از ویژگی های اصلی و مهمی که این شیشه ها دارد این است که عقب و جلو را به خوبی پشتیبانی می کند.

فروش سانروف دست دوم

7. سانروف لندولت :

این مدل از سانروف بیشتر روی خودروهایی که لوکس و تشریفاتی هستند نصب می شود و بیشتر سرنشینان عقب را پشتیبانی می کند.

 

اطلاعاتی درباره ی سینک آشپزخانه

اطلاعاتی درباره ی سینک آشپزخانه

 

وقتی صحبت از وسایل پرکاربرد در دکوراسیون منزل می باشد، مطمئنا سینک آشپزخانه جزو گزینه های اول است که  خانم های خانه دار به طور مداوم با این وسیله سر و کار دارند، شستشوی ظروف، میوه جات و سبزیجات، آماده کردن غذا و بسیاری از کارهای دیگر در سینک انجام میگیرد. بعد از انتخاب سینک مناسب یک چالش بزرگ برای هر کسی می باشد که قصد ساختن خانه یا تغییر دکوراسیون آن را دارد. پیشنهاد می کنیم به توصیه های ساده و کاربردی زیر توجه داشته باشد تا انتخاب برای شما آسان تر شود.

hlvg_image1.jpg 

راهنمای انتخاب سینک آشپزخانه

 

در سینک های تک لگن، انجام دو کار همزمان مشکل می باشد.

 

انواع سینک آشپزخانه

 

?. سینک با یک لگن بزرگ

 

مزایا: یک سینک تک عمیق به شما اجازه می دهد به راحتی یک ماهی تابه ی بزرگ را بخیسانید یا بشویید یا مقدار زیادی از مواد غذایی را آماده کنید.

 

معایب: شستشوی سبزی در این نوع سینک ها در حالی که ظروف کثیف در حال خیس خوردن هستند، نیاز به مهارت دارد.

 

البته بعضی از تولید کنندگان برای حل این مشکل لوازم اضافی مانند سبد سینک برای این نوع سینک ها تولید کرده اند که امکان انجام هم زمان شستشو و آماده سازی را فراهم می کند.



 

در سینک های دوقلو با لگن های متفاوت، برای انجام دو کار مجزا طراحی شده اند.

?. سینک با دو لگن در اندازه های متفاوت

 

مزایا: سینک های دوقلو به شما این امکان را می دهند که کارهایتان مانند شستن ظروف و آماده سازی مواد غذایی را جدا انجام دهید. سینک هایی که اندازه ی لگن آنها متفاوت است به این منظور تولید شده اند که شما کارهایی از قبیل شستن ظروف را در لگن بزرگتر و کارهای دیگر مانند آماده سازی مواد غذایی را در لگن کوچکتر انجام دهید. سینک های دوقلو در صورتی که نخواهید از ماشین ظرفشویی استفاده کنید نیز کارآمد هستند، می توانید در یک لگن آب صابون بریزید و در لگن دیگر آب برای شستشو.

 

معایب:  شستن و آب کشیدن ماهی تابه های بزرگ در لگن کوچکتر مشکل است.

 

راهنمای خرید تجهیزات آشپزخانه, تکنیک های انتخاب سینک های آشپزخانه

 

سینک های دوقلو با لگن های هم اندازه ، مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند

 

?. سینک با دو لگن هم اندازه

 

مزایا: این نوع سینک مناسب افرادی است که قرینگی در طراحی را دوست دارند. این سینک همچنین امکان انجام فعالیت های هم زمان (شستشو، آماده سازی و …) را به صورت جدا فراهم می کند.

 

معایب: این سینک ها ممکن است برای ماهی تابه های بزرگ، کوچک باشند.

 

انتخاب شیک ترین سینک های آشپزخانه,آشنایی با معایب و مزایای انواع سینک ها

 

سینک سه قلو برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، گزینه ی خوبی است.

 

?. سینک با سه لگن (دو لگن بزرگ و یک لگن کوچک با امکان دفع زباله)

 

مزایا: شما می توانید از لگن دفع زباله به صورت مستقل از سینک استفاده کنید.

 

معایب: در بعضی از مدل های سینک مانند این مدل، شما نمی توانید باقی مانده های غذا را از کانتر به لگن دفع زباله منتقل کنید. این نوع سینک ها چون عریض تر هستند، فضای بیشتری را اشغال می کنند.

 

برای افرادی که می خواهند زباله را از غذا دور نگه دارند، این نوع سینک گزینه ی خوبی است.


 

شما همچنین می توانید به فروشگاه اینترنتی چلونگر مراجعه کرده و انواع سینک ظرفشویی یا سینک آشپزخانه را بصورت آنلاین ببینید و در صورت نیاز خریداری کنید.

امنیت فروشگاه آنلاین اینترنتی

فروشگاه  آنلاین اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات از هر نوعی را در ویترین خود عرضه می کند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالا ها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند؛ و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند .

تعریف فروشگاه آنلاین 

برای دریافت سفارش از مشتری معمولا سیستمی به نام سبد مجازی خرید وجود دارد که می توان سفارشات را در آن ثبت نمود . سایت های پیشرفته حتی سبد خرید مشتری خود را تا مراجعه بعدی به سایت محفوظ نگه می دارند.

بنابراین مشتری در طی چند روز می تواند یک سبد خرید را تکمیل نماید و سپس هزینه ی آن را پرداخت کرده و خدمات و کالای خود را دریافت نماید . ارائه خدمات در فروشگاه های اینترنتی می تواند به صورت فیزیکی یا غیر حضوری ( مجازی ) باشند . از خدمات فیزیکی می توان خرید کتاب، مایحتاج زندگی، موبایل و . . .را برشمرد؛ و از خدمات مجازی می توان به فروش فیلم، موسیقی و . . .  اشاره نمود.مهمترین مزیت فروشگاه های اینترنتی در دسترس بودن آنهاست؛ خریدار در هر مکان و موقعیتی فقط با دسترسی به اینترنت می تواند خرید خود را انجام دهد . این روش یک نوع تغییر مدل در شیوه ی تجارت محسوب می شود؛ و برای فروشنده و مشتری سودمند می باشد . اما شروع این تجارت هم نیاز به یک سری عوامل دارد که عدم رعایت آنها می تواند ضررهایی را در پی داشته باشد.

 

در ذیل به برخی از این عوامل و نکات اشاره می شود:

 

 

 

?     یک فروشگاه آنلاین اینترنتی از نظر سرمایه گذاری و مدیریت، هیچ فرقی با یک فروشگاه فیزیکی ندارد. همان طور که شما برای راه اندازی یک مغازه در یک مرکز خرید باید هزینه صرف کنید اگر برای طراحی سایت خود هزینه ی کافی انجام ندهید، هیچ سودی عاید شما نخواهد شد.

 

 

?       امنیت فروشگاه اینترنتی بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

      همان طور که افراد به فکر امنیت مغازه ی خود هستند، باید خیلی بیشتر امنیت فروشگاه اینترنتی را

 

 

 

  در نظر بگیرند؛ زیرا سارقان اینترنتی خیلی ماهرتر از سارقان فیزیکی عمل می کنند.

 

?        فروشگاه  آنلاین اینترنتی هم نیاز به تبلیغات کارآمد دارد .

 

 

 

همان گونه که افراد برای رونق مشاغل خود از تبلیغات استفاده می نمایند؛ یک فروشگاه اینترنتی هم برای اینکه مطرح شود باید در وهله اول فروشگاه خود را در بین مردم مطرح کند و لازمه ی این کار انجام تبلیغات گسترده است .

با وجود این که اینترنت یک رسانه جدید محسوب می شود؛ ولی قوانین اصلی کسب و کار به قوت خود باقی و در این رسانه نیز کاربرد دارد .  

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می¬‌گذارد؟

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می­‌گذارد؟

تأثیر فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان

تأثیر فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان

 

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای کارمندان تاثیر می­‌گذارد؟ مطالعات جدید چگونگی این اثرگذاری‌ها را در قالب ? نتیجه توضیح می‌دهد.

اولین فضای کار اشتراکی فعالیت خود را در سال ???? آغاز کرد

و اکنون بیش از ????? فضای کار اشتراکی در سراسر جهان دایر شده است.

برخی سازمان‌ها از این فضاها برای استقرار کارمندانی که در فاصله زیادی از شرکت زندگی می‌کنند، استفاده می­‌کنند.

دیگر کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های نوپا که پیش‌بینی درآمد یا نرخ رشدشان امکان‌پذیر نیست،

به دلیل انعطاف پذیری، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می­‌کنند.

در طی چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاری، برندینگ، زیبایی‌شناسی و فرهنگ منحصر به فردی که از کارکردن مردم و شرکت­‌های مختلف، با هم و در زیر یک سقف خلق می­‌شود،

چگونگی تأثیر اینگونه محیط­‌ها را بر کارمندان مطالعه کرده‌ایم.

ما متوجه شدیم که کارمندان از فضای کار اشتراکی نسبت به دفاتر کار سنتی، سود بیشتری می‌­برند.

آنها سطوح بالایی از انعطاف و شکوفایی (که به عنوان نشاط و یادگیری در کار تعریف می‌­شود)، توانایی بالا در شبکه‌سازی و همچنین احساس قویتری از ارتباطات را تجربه می‌­کنند.

هرچند هنوز نمی­‌دانیم که این مسئله چگونه بر کارشان تاثیر می‌گذارد.

هدف ما در آخرین مطالعات‌مان پاسخ به این سوال بود:

چگونه فرهنگ فضای کار اشتراکی بر هویت حرفه‌ای اعضا و سازمان‌هایشان تاثیر می­‌گذارد؟

 

ما می­‌خواستیم بدانیم که اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضای کار اشتراکی خود ارتباط می­‌گیرند

و آیا این مسئله بر ارتباط آنها با شرکت یا کارفرمایشان اثر می­‌گذارد؟

گذشته از این، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندی برای توسعه ارتباطات بین فردی کارمندان و توسعه فرهنگ کاری، استفاده می­‌کنند.

اما در یک فضای کار اشتراکی که چندین سازمان را در خود جای می­‌دهد،

پیام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­های مختلفی وجود دارد

که هر کدام برای جلب توجه اعضا تلاش می­‌کنند.

اتفاقات چند سال اخیر

 بین سال­های ???? و ????، ما با wework (بزرگترین فضای کار اشتراکی) همکاری کردیم تا بیش از ???? نفر از اعضای جدیدشان در آمریکا را مورد بررسی قرار دهیم.

هفتاد و یک درصد از آنها بصورت تمام وقت برای شرکت‌هایی کار می‌­کردند

که یا در یک دفتر کار wework ساکن بودند یا از آن برای افراد و تیم­‌های دورکار خود استفاده می­‌کردند.

?? درصد باقیمانده شامل صاحبان کسب و کار، پیمانکاران، مالکان انفرادی و کارمندان پاره وقت می‌­شدند.

از طریق یک نظرسنجی ما از اعضا خواستیم تا سطح موافقت خود را با جملاتی مانند «من با دیگران در وی­‌ورک اشتراکات زیادی دارم» و «من با دیگران در سازمان‌مان اشتراکات زیادی دارم» نشان دهند؛

تا میزان ارتباط گرفتنشان با وی ورک را در قیاس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجیم.

هویت اینگونه تعریف شده بود که یک شخص چقدر از لحاظ احساسی، روانی و ذهنی به یک کارفرما (یا هر بستر دیگری که برای آن کار می­‌کند) احساس تعلق دارد

و در مقیاس ? تا ? (? بعنوان پایین‌­ترین ارتباط و ? بعنوان بالاترین) اندازه‌گیری می­‌شدند.

امتیازات متفاوت با مفاهیم متفاوت

ما با میانگین امتیاز بیش از ? فهمیدیم که اعضا حتی بعد از کار کردن به مدت طولانی در دفترکار wework با سازمان‌شان ارتباط بیشتری می­‌گیرند.

با میانگین امتیاز ? نیز مشخص شد که اعضا با وی­‌ورک ارتباط کمتری برقرار می­‌کردند.

این اختلاف در امتیازات هویتی نظر ما را به خود جلب کرد

و ما را به سمت کشف دلیل رهنمون ساخت.

در پایان مطالعه ما از اعضا خواستیم تا توضیح دهند

که وی‌­ورک چگونه بر هویت حرفه‌ایشان تاثیر گذاشته است.

بعضی از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط یک محل کار است

این اعضا از مزایای کاربردی عضویت مانند امکانات یا در دسترس بودن مکان سود می­‌بردند.

در حالیکه دیگر اعضا گفتند که وی‌­ورک نقش فعالی در شکل دادن به هویت حرفه‌ای و سازمانی‌شان بازی می‌کند.

این اعضا، امتیاز هویتی بالاتری هم به سازمان و هم به وی­‌ورک داده بودند

(هرچند شکاف امتیاز بین این دو همچنان باقی مانده است).

آنها همچنین سطوح بالاتری از شکوفایی و بهره­‌وری در کار را تجربه کرده بودند.

یافته‌های ما نشان می­‌دهد که هویت برند وی‌ورک، هویت سازمان‌هایی که در فضایش مستقر هستند را تضعیف نمی‌­کند.

در عوض، مطالعات ما نشان می‌دهند که افراد وقتی که محیط کارشان، با ارزش‌ها و پیام‌های برند شرکت‌شان همسو است،

نتایج مثبتی را تجربه می‌­کنند.

ما نظرات راجع به شکل‌گیری هویت افراد در وی‌ورک را بررسی کردیم و به سه نتیجه دست یافتیم:

  • فضاهای کار اشتراکی، به برخی از اعضا احساس حرفه‌ای بودن و اعتبار داشتن می‌دهد، حسی که عموما کارکردن از راه دور به افراد منتقل نمی­‌کند.

این مسئله یکی از یافته‌های مطالعات در حال انجام ما را تأیید می­‌کند: کارکردن در یک محل کار واقعی (بر خلاف کار کردن در یک دفتر خانگی و یا یک کافی شاپ) می­‌تواند به دیگران این سیگنال را منتقل کند

که شما کارتان را جدی می‌گیرید و آنها شما را به عنوان یک کارمند رسمی در نظر می‌­گیرند.

محل کار به نمادی از «مشروعیت» تبدیل شده است.

برخی از پاسخ دهندگان از این کلمه برای توصیف اینکه چگونه وی‌­ورک هویت حرفه‌ایشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، استفاده کردند.

یک صاحب کسب و کار کوچک در نیویورک اذعان کرد: «من با استارتاپ­‌های دیگر در وی‌­ورک ارتباط می‌گیرم

او احساس می­‌کند که کارکردن در آنجا، کسب و کار کوچکش را در چشم همکاران و مشتریانش مشروعیت بخشیده است.

دیگر پاسخ دهندگان از کار کردن در دفتر کار وی­‌ورک، در یک محل معتبر، حسی از غرور و اعتماد به نفس را تجربه کرده‌­اند.

مزیت‌های فضای کار اشتراکی برای بسیاری از افراد ثابت شده‌است.

  • کارمندان با حضور در فضای کار اشتراکی احساس می‌­کنند که به نیازهایشان اهمیت داده شده است- صرف نظر از اینکه در کجا مستقر هستند.

در نتیجه، این اعضا حس می‌­کنند که سازمان به اندازه کارمندان حاضر در شرکت، برای آنها نیز ارزش قائل است.

یکی از پاسخ دهندگان مستقر در نیویورک به ما گفت: «دفتر مرکزی شرکت ما در کالیفرنیا ?? درصد نیروی کار را تشکیل می‌­دهد.

با قرار دادن ما در یک دفترکار وی­‌ورک به جای فضای کار خودمان، به تیم من اینجا در نیویورک یادآوری می­‌شود

که ما جزئی کوچک از یک پایگاه مرکزی هستیم.

ما می­‌دانیم که این نشان می‌دهد ما مهم هستیم

و ارزش هزینه‌ای که برای نگه داشتن ما در یک دفتر کار می­‌کنند را داریم

یک پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس می­‌کنم که شرکت برای من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسی از مهم بودن کار می­‌دهد

ما چندین نظر مشترک را شنیدیم که به نقش فضاهای کار اشتراکی بر تصور کارمندان اشاره می­‌کند.

این قضیه به نوبه خود بر میزان ارتباط گرفتن اعضا با شرکت‌هایشان تاثیر می­‌گذارد.

یک وکیل منطقه خلیج اظهار کرد: «من در درجه اول با کارآفرینان و استارتاپ­‌های جوان کار می­‌کنم.

من همچنین با بسیاری از کارمندهای جوان ماهر همکاری دارم

دفترکار، به کسب و کار او تصویری حرفه‌ای و در عین حال مطابق با مد روز می­‌دهد

که به ارتباط او با مشتریانش کمک می­‌کند.

یکی از صاحبان حوزه کسب و کار تکنولوژی در منطقه دی.سی گفت: «من نظرم را ??? درجه تغییر دادم و انتقال کارمندانم به وی‌­ورک قسمتی از استراتژی من برای وادار کردن آنها به متفاوت فکر کردن است.

این قسمتی از هویتی جدید است.» این نشان می‌­دهد که این مالک فکر می­‌کند

که شیوه‌ای نو از کار کردن، -هم برای کارمندان و هم مشتریان- تمایل شرکت را برای تغییر، ثابت می­‌کند.

این تغییر در نهایت می‌­تواند باعث بیشتر دیده شدن و رشد کسب و کار ­شود.

برخی از کارمندانی که شرکت­‌هایشان مستقر در یک [دفتر کار] وی‌ورک است، گفتند

که برند وی­‌ورک بر روی تصویر برند شخصیشان تأثیر گذاشته است.

یکی از پاسخ دهندگان اظهار کرد:«اخیراً این سازمان به دنبال تعریف مجدد خود بوده است

و الگوی استارتاپی اتخاذ کرده است.

مستقر بودن در وی‌ورک به سازمان ما کمک می­‌کند که به جای اینکه خسته کننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژی و آینده نگر نشان داده شود.

 

نتایج جالب تحقیقات

نتایج این تحقیق بر زمینه اصلی تحقیقات ما در طی سال‌ها صحه می‌­گذارد: تصمیم به کار کردن در یک فضای کار اشتراکی همانقدر که بر اساس متغیرهای کاربردیاقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغیرهای تجربی – فرهنگ محور نیز هست.

در سطح اولیه، فضای کار اشتراکی، خدمتی است که دسترسی به یک فضای کاری را ساده‌سازی می­‌کند.

هرچند، این یک کالای اجتماعی است که حس تعلق به اعضایش را پرورش می‌­دهد.

علاوه بر فضاهایی که طیف گسترده‌ای از اعضای مختلف را مورد هدف قرار می­‌دهند،

فضاهای دیگری از جمله فضاهای کار اشتراکی مورد پسند زنان، رنگین پوستان، کسب و کارهای اجتماعی، وکیل‌ها، معماران و کسبوکارهای مربوط به مد نیز وجود دارند.

از آنجا که هزینههای جابه‌جایی در میان فضاهای کار اشتراکی به دلیل قراردادهای کوتاه مدت و دسترسی زیاد به ارائه دهندگان سرویس‌های مختلف، نسبتاً پایین است؛

اعضا می­‌توانند فضایی را انتخاب کنند که منعکس کننده هویتی باشد

که آنها برای کسب و کارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرین یافته‌های ما حاکی از آن است که وقتی سازمان­ها برای انتخاب یک فضای کار اشتراکی متناسب با تصوری که می‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره کارمندان و کسب وکارشان- زمان صرف ­کنند،

کارمندان سطح بالایی از شکوفایی را تجربه می‌­کنند.

سازمان­‌ها نیز از این قضیه سود می­‌برند

زیرا کارمندان با اهداف و ارزش‌هایشان بیشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کنند.

آدرس ما در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir